نیویورک تایمز ، واشنگتن پست ، NBC مقالاتی صحیح درباره جولیانی را تصحیح می کنند


واشنگتن پست ، نیویورک تایمز و NBC News تعدیل های مشابهی را در داستان های رودلف جولیانی ، وکیل شخصی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق و معاملات وی در اوکراین منتشر کرده اند.

تصحیح آنلاین NBC در روز شنبه گسترده ترین مورد بود و نیاز به بازنویسی عنوان و بالای مقاله ای بود که روز قبل منتشر شد. این شبکه گفت که جولیانی از “منبع آگاه به موضوع” در مورد جلسات توجیهی FBI گفته است ، اما بعداً از منبع دوم مطلع شد که جلس توجیهی تهیه شده است اما تحویل داده نشده است.

داستان روزنامه تایمز پنجشنبه گذشته ، متعاقب حمله هفته گذشته به خانه و دفتر جولیانی در منهتن ، بیشتر مورد توجه قرار گرفت ، اما شامل گزارش FBI بود. در اصلاحیه روز شنبه گفته شده است که این مقاله به اشتباه بیان کرده است که آیا جولیانی “به اصطلاح جلسه توجیهی دفاعی” دریافت کرده است یا خیر.

پست روز پنجشنبه گذشته گزارش داد که هم جولیانی و هم شبکه One America News توسط FBI گفته اند که آنها روس ها را هدف قرار می دهند. در یادداشتی که روز شنبه به داستان پیوست ، پست گفت که گزارش OAN او نادرست است. این روزنامه می گوید که جولیانی ادعای دریافت جنجال را مورد اختلاف قرار داده است ، بنابراین داده های مربوط به OAN و جولیانی از تاریخ آنها حذف شده است.

بلافاصله مشخص نبود که چرا اصلاحیه گفته است Mail در مورد OAN اشتباه است ، اما گزارش Giuliani “مورد مناقشه” است. کریس کوراتی کلی ، خبرنگار پست در بیانیه ای روز دوشنبه گفت که “اکنون اعتقاد بر این است” که جولیانی از آن مطلع نشده است.

هیچ یک از سازمانهای خبری روز دوشنبه درمورد درخواست جولیانی اظهار نظری نکردند.


منبع: windows-edu.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>