Newsmax از کارمند Dominion به دلیل ادعاهای دروغین عذرخواهی می کند


Newsmax از کارمند Dominion Voting Systems به دلیل پخش ادعاهای دروغین مبنی بر دستکاری در رای گیری یا ماشین های انتخاباتی در روز انتخابات به ضرر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق عذرخواهی کرد

اریک کمر ، مدیر امنیت در شرکت مستقر در کلرادو ، نیوزمکس را به دلیل افترا رد کرد.

این شبکه خبری محافظه کار در بیانیه ای که در وب سایت و تلویزیون خود منتشر کرد ، گفت که اگرچه ادعاهایی از طرف وکلا و طرفداران ترامپ علیه کومر را پخش می کند ، اما هیچ مدرکی در مورد صحت آنها پیدا نکرد.

Newsmax ، که تکذیب های دومینیون را در هنگام طرح این ادعا منتشر کرد ، همچنین گفت که هیچ مدرکی در مورد صحبت کومر با آنتیفا یا یک سازمان احزاب دیگر پیدا نکرد.

این شبکه گفت: “ما می خواهیم از هر گونه خسارتی كه گزارش ما در مورد ادعاها علیه دکتر كومر به دکتر كومر و خانواده اش وارد كرده است ، معذرت خواهی كنیم.” در پرونده خود ، او گفت که به دلیل تهدید به مرگ مخفی شده است.

دادخواست کامر همچنین مبارزات انتخاباتی ترامپ ، وکلای رودی جولیانی و سیدنی پاول ، ستون نویس میشل مالکین ، وب سایت Gateway Pundit ، فعال کلرادو ، جوزف آلتمن و شبکه خبری One America را هدف قرار داده است. سخنگوی گفت ، این ادعاها ادامه دارد.

نه نیوز مکس و نه سخنگوی کومر در مورد اینکه آیا به کومر مبلغی پرداخت شده است تا شرکت از این دادخواست عقب بیفتد ، اظهارنظر نکردند.


منبع: windows-edu.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>